Menú

diumenge, 10 d’agost del 2008

Compres al Mercat de Sant Antoni

Avui que és diumenge faré un post dels fàcils, però alhora molt dominical: les compres que he fet avui al Mercat de Sant Antoni. No hi anava des de feia ben bé dos mesos, o més, i m'he posat al dia d'algunes coses. Són tantes les col·leccions que tinc endarrerides que, a banda de no tenir espai per acabar-les, quan vaig al Mercat o a qualsevol botiga de segona mà a posar-me al dia, avanci el que avanci sempre serà poc. Però bé, el que he comprat avui ha estat:

-Batman vol.2 números 11 a 15, i em poso d'aquesta manera al dia del volum actual de Planeta.

-JLA tom 2. Aquest no pensava comprar-lo avui, perquè tinc molt endarrerida la col·lecció, tant com per deixar-la córrer, però l'he vist de segona mà a bon preu i ha caigut.

-100 Balas número 13. Anava pel 10, però també l'he trobat a molt bon preu i com que igualment em faltava, al sac.

-Gotham Central. Josie Mac. Després de comprar aquest especial ja només em falta el volum 4, que en el seu moment es va exhaurir i que em vaig saltar, per acabar la col·lecció d'aquesta gran i prematurament cancelada obra del millor gènere policíac, que comentaré aviat. Avui em volia comprar el punyeter número 4, però en una parada el tenien en un estat una mica dolent i en una altra el venedor no em feia cas, de manera que allà s'ha quedat.

-52, números 12 a 16, i em vaig acostant poc a poc al final, el número 52, per després començar a fer-me Countdown, on la numeració va a l'inrevés, del 52 a l'1, però aquesta vegada Planeta ha tingut l'encert de treure-la recopilada en toms.

-Y, el último hombre: Palabra clave, que recopila els números 18 a 23 de la col·lecció, de manera que tinc repetit el primer perquè ja s'incloïa dins el número 9 de l'edició en prestigis (petits toms de dos números americans) per culpa de la mala planificació de Planeta pel que fa a la línia Vertigo, però bé, ja tocava que em comencés a comprar els volums que acaben la sèrie.

-The One Pound Gospel, número 1 (de 4). Per fi ha reeditat Glénat aquesta obra que en el seu moment Planeta va deixar inacabada. També la seva autora, la mestra Takahashi, s'ha estat gairebé 20 anys per fer els 4 volums que la formen, però quan Planeta va editar la part que hi havia disponible dubto molt que tingués la intenció d'anar-la continuant, ja que no ho va fer amb pràcticament cap de les obres que treia en format Biblioteca Manga. Jo els tenia, aquells primers 5 números, però afortunadament me'n vaig desfer a temps i me'ls vaig vendre a l'eBay. Fa 10 anys que espero conèixer el final d'aquesta història i per fi ho podré fer, i aviat, perquè em penso que és una edició mensual. Despesa total: uns 57 euros.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails