Menú

diumenge, 11 de gener del 2009

Compres al Mercat de Sant Antoni

Doncs sí, un altre de fàcil, amb unes compres que he fet avui al Mercat de Sant Antoni perquè uns amics m'hi han arrossegat... ehem...

Vejam:

-Inu-yasha, toms 21 i 22. Ja era hora que avancés una mica.

-Naruto, tom 17. El que comentava l'altre dia. En vaig tornar un perquè la pega estava malament però vaig dir que ja el tenia perquè em feia vergonya que pensessin que sóc un tiquis-miquis, però avui l'he tornat a comprar, aquest cop ja amb la pega bé... a la parada de la mateixa botiga!

-La Nueva Isla del Tesoro, volum únic que va fer saltar a la fama el mestre Tezuka. Ja era hora.

-20th Century Boys, volum 2, 4 euros. Sort que un dels meus amics l'ha vist per casualitat. Ja feia temps que volia tirar endavant la col·lecció, a veure si en continuo trobant de segona mà...

-RG Veda, nova edició en toms, volums 1 i 2, a molt bon preu.

-Detroit Metal City, volum 2. Abans d'ahir em vaig acabar de llegir el primer.

-Kimagure Orange Road, volum 2.

I això és tot per avui i per molt de temps (em refereixo a les compres, no als missatges del bloc).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails