Menú

dilluns, 25 de maig del 2009

Compres d'avui al Mercat de Sant Antoni


Uf, feia més d'un mes que no escrivia. Quantes vegades dec haver començat així una entrada? En fi, estic molt més dedicat al meu bloc de videojocs, però ara que m'ha tornat bastant el gust de llegir còmics espero escriure unes quantes coses en els propers dies. Per començar, però, repassaré els còmics que m'he comprat aquest matí al Mercat de Sant Antoni, cap ganga, tot ha estat comprat en una botiga on es ven material de primera mà, però amb el 10% de descompte. I tenia ganes de gastar-me uns quants calerons, ara que he rebut una injecció de diners no espectacular però sí oxigenadora. I m'he regalat a mi mateix uns quants còmics:


Batman 21, que conté els números 841 i 842 de Detective Comics.



Batman 22, que conté els números 843 i 844 de Detective Comics.



Inu-yasha 23. Ja tocava avançar una mica, que van pel 43!



Inu-yasha 24.


Inu-yasha 25.



Kimagure Orange Road 3, que se'm començava a escapar la sèrie i jo vull dur-la al dia.


Kimagure Orange Road 4.



Detroit Metal City 3. Com que surt tan poc a poc, no se m'escapa.



Cinturó Negre (Yawara!) número 1. Un dels manga més esperats pels otakus catalans que per fi arriba a casa nostra, i això que diuen que el seu creador, en Naoki Urasawa, no volia que es publiqués a l'estranger cap obra seva anterior a Monster. Doncs s'ha publicat, a Catalunya, només en català i a sobre amb una tirada equivalent a la d'un manga en castellà per a tot l'estat... i s'ha venut!


The One Pound Gospel 4, per fi l'últim volum de la magnífica sèrie de la Rumiko Takahashi. Podré conèixer l'esperadíssim final...



Clásicos DC: Wonder Woman número 2, que conté els números 7 a 13 de la col·lecció que va fer un reset de numeració (i de pas establia un origen més modern del personatge) amb l'etapa de 2 anys de George Pérez com a autor complet. I tanco d'aquesta manera una altra sèrie, perquè tenia l'1, el 3 i el 4.

Avui m'he portat molt bé, tot el que he comprat ha servit per tancar col·leccions, posar-me al dia d'unes altres i avançar una mica en el cas d'Inu-yasha. Estic orgullós de mi mateix i, a més, em mereixia un dia de comprar-me unes quantes coses. Bé, només l'1 de Cinturó Negre se surt del que dic, però oi que m'ho puc perdonar?



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails