Menú

dimecres, 7 de gener del 2009

Els Reis, també carregats de còmics...

...I jo content! Aquesta vegada torno a fer el post fàcil del llistat de còmics que m'han regalat. Som-hi, doncs:

-
Astroboy, toms 18 a 21. Amb això em poso el dia, a l'espera que Glénat publiqui d'una vegada els dos toms que falten, segons el pla que van dir que tenien (21+2).

-
Buda, llibres 9 i 10. Més Tezuka, i m'acabo una col·lecció que per fi em podré llegir sencera d'una tirada.

-
Naruto, volums 17 a 19 i 21 a 23, de manera que tinc els 24 primers toms seguits, però... avui he anat a la botiga a canviar el 17 perquè la cola estava malament i semblava que li anessin a caure les primeres pàgines, però per por a ser titllat de tiquis-miquis (perquè a més ja he canviat el 13 perquè tenia una pàgina estripada) he dit que el tenia repetit i me l'han canviat pel 25, de manera que ja compraré el 17 un altre dia.

-
La Sociedad de la Justicia, volum 2, que tanca l'etapa de la JSA dels anys 70.

-
Batman: Arkham, volums 10 (Scarface), 11 (Mr.Zsasz) i 12 (Arkham Asylum).

-
Batman: Año 100, novel·la gràfica molt premiada que vaig començar a llegir a la FNAC fa temps i que té molt bona pinta.

-
Gotham Central. Josie Mac... volum que ja tenia i que no havia tatxat de la llista (repetit, doncs, per error meu en confeccionar la llista de Nadal), de manera que avui l'he anat a canviar pel primer volum del segon col·leccionable de Batman.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails