Menú

dilluns, 25 de maig del 2009

Dia de l'Orgull Friki: jo surto en un còmic... i tu?


Aprofitant que avui és el dia de l'Orgull Friki, he decidit ensenyar al món una vinyeta de Crayon Shin-chan, que pertany a material inèdit al nostre país, on apareix un servidor. Podeu creure-us-ho o no, però vaig tenir la sort de conèixer en persona el mestre Yoshito Usui i ens va dir, a mi i a d'altres persones, que sortiríem com a figurants en una futura història del petit trapella japonès més famós del món. I l'home va complir la promesa.


El dels cabells de punta i la perilla sóc jo. Aquell dia anava sense afaitar i això, als ulls d'un japonès, que ve d'un lloc on no abunda el pèl facial, era l'equivalent a una bona perilla com la que m'agradaria dur i no tinc. En fi, crec que no gaire gent pot dir que hagi fet un "cameo" en un còmic, de manera que és un bon motiu per estar orgullós avui, el Dia de l'Orgull Friki.

I, de pas, el Botxan que em va dedicar:



2 comentaris:

  1. Oh!! és genial!!! de veritat que és "de veritat"??
    Si jo fos tu, ho tindria enmarcat al menjador de casa :D!

    ResponElimina
  2. Sí, sí, és verídic. Doncs no ho tinc emmarcat, de fet la vinyeta és escanejada d'una impressió que ens van enviar, però el còmic pròpiament dit no ha arribat encara a les meves mans.

    ResponElimina

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails