Menú

diumenge, 17 de juny del 2012

Còmics pel meu sant

Avui no és el meu sant, però sí que ho va ser el passat dimecres, 13 de juny. I si pel meu aniversari els regals van tenir, en general, una vessant menys comiquera i més inclinada cap als videojocs, pel sant la cosa ha anat a l'inrevés i dóna per a una entrada adequada per a aquest bloc. I faig això avui perquè és avui quan he rebut els regals que faltaven. Tot i així el mateix dimecres ja en vaig rebre alguns:


La meva xicota em va regalar el volum 6 del Popeye d'E.C. Segar, que va ser protagonista d'unes quantes entrades del bloc. Amb aquest tom acabava l'etapa que Fantagraphics va recuperar i que correspon als anys en què el mestre va dibuixar les aventures d'en Popeye dins Thimble Theatre, període que va acabar amb la mort del dibuixant el 1938. Em faltaven els toms 4 i 5, però aquests sí que els havia encarregat als meus pares. Aquest no me l'esperava en absolut!


També em va regalar aquests preciosos ninotets de l'Univers Mario, que sí, són del món dels videojocs, però no els podia dedicar una entrada sencera i al cap i a la fi abans del naixement de 3 Botons i START en aquest bloc també parlava de videojocs. 


Uns dies després, per coses que tenen els enviaments per internet, arribava aquesta mini-Batsenyal lluminosa, que a més va acompanyada d'un llibret amb un resum de la història d'en Batman i els seus aliats i enemics. Una passada tot plegat, encara que ella es pensi que és una collonada. Em va encantar. 


I el que deia abans, els volums 4 i 5 del Popeye d'E.C. Segar, que juntament amb el sisè, que vaig rebre abans, completen la col·lecció de Thimble Theatre des de la primera aparició d'en Popeye, el 1928, fins l'any 1938, en què es va esdevenir la mort de l'autor. Després la sèrie va continuar, però són figues d'un altre paner i ja hi vaig dedicar una entrada sencera. Han estat un regal dels meus pares.


Aquests formen part d'una llista de desitjos que vaig fer (i que em van demanar), per tant no és que no me'ls esperés gens, però tant podrien haver estat aquests com els 3 que em falten d'Inu-yasha per a acabar-me la col·lecció. Són els volums 12 a 18 de Cinturó Negre, amb els quals arribo a tot el que s'ha editat fins ara en català (i ara que és semestral no tinc excusa per no posar-me al dia jo solet, sense l'ajuda dels pares ni de ningú). I també és el hora de començar a llegir-la seriosament, que tinc uns quants volums seguits i ja toca. Els quatre primers han estat regal dels meus pares i els tres últims de la meva germana.


Acabem amb els números 15 a 19 de Wonder Woman de l'etapa en grapa de Planeta, que contenen els números 215 a 226 del volum 2 nord-americà, publicats originalment d'abril de 2005 a gener de 2006. Els números 219 i 220, però, no són aquí, sinó al volum Superman: Sacrificio. I també és hora que em llegeixi seguit tot el que tinc... En fi, aquests han estat un regal de la meva àvia.


3 comentaris:

  1. Molts regalets i m'encanta que tots t'hagin agradat ^^

    Dic que són una collonada perquè són cosetes petites, només :P

    Que són més frikades per omplir estanteries... XDDD

    ResponElimina
    Respostes
    1. :D

      Són frikades que un vol però que no es compra mai. Són més perquè te les regalin. :)

      Elimina
  2. jajaja per això una servidora s'hi fixa i t'ho regala sense que demanis res ^^
    És divertit que no sàpigues què et regalen ^^

    ResponElimina

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails