Menú

dissabte, 30 d’agost del 2008

Compres al Mercat de Sant Antoni

Acomiadaré el mes probablement més prolífic de tot l'any pel que fa al meu bloc amb un post d'allò més senzill. Podria parlar de Watchmen, que ja he acabat de llegir, però m'estimo més fer-ho en un altre moment, amb calma i més temps, de manera que senzillament parlaré del que m'he comprat aquest matí al Mercat de Sant Antoni. Hi havia novetats de setembre molt importants de Batman que no havien sortit, com ja m'esperava tractant-se de Planeta, però he trobat moltes altres coses interessants:

-100 Balas. Seis palmos bajo plomo: aquest volum recopila els números 37 a 42, de manera que continua l'edició en prestigis de dos números allà on es va cancel·lar. Encara no me'l puc llegir perquè m'he d'acabar aquella primera etapa, però estava a molt bon preu i era una oportunitat.

-Clásicos DC: Wonder Woman 1 i 4: per què precisament el primer i l'últim? Perquè estaven a molt bon preu i així m'afanyaré més a comprar el 2 i el 3.

-Wonder Woman 11: conté els números americans 207 i 208.

-The One Pound Gospel número 2. Col·lecció teòricament bimestral però que ja ha sortit dos mesos seguits. Per mi perfecte, que són només 4 números i porto 10 anys esperant que algú es decidís a publicar el final.

-Batman. Arkham 4: El Espantapájaros: ara ja tinc els 5 primers seguits d'aquesta interessant antologia.

-52, números 18 a 22. I res més. Ara a esperar mig mes a l'aparició de les novetats de Batman que tant espero. Ja en parlaré!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails