Menú

divendres, 29 d’agost del 2008

Les sèries de televisió i jo

Ja ho vaig dir quan vaig fundar el bloc: aquest és un espai on parlo sobretot de còmics però també d'altres formes d'entreteniment que em fan l'oci més agradable. Fa dies que he abandonat força el bloc malgrat la meva intenció d'escriure-hi cada dia si era possible i sí, ho ha estat, però no tenia idees. A més, com que se m'han acabat les vacances, el temps lliure que tinc m'estimo més dedicar-lo a consumir oci que a parlar-ne, de manera que amb tot plegat han passat 6 dies i ara faig un post d'aquells fàcils de fer quan un té mandra i que, a diferència de les ressenyes que pugui fer de còmics, pel·lícules o videojocs, importen a ben poca gent, però som-hi. Els que em coneixen de més a prop ja saben que tinc molts més còmics, llibres, videojocs, sèries i pel·lícules que temps lliure per gaudir-ne, però jo sempre vull abarcar més, i ara faré una llista de les sèries que he vist o estic veient, ordenades segons em ve a la memòria:

-Lost: al dia amb els Estats Units, a través d'internet. Anglès amb subtítols.

-Prison Break: veient la tercera temporada per internet, els tinc tots però encara n'he de veure uns quants. Anglès amb subtítols.

-Beverly Hills 90210: vista sencera, a Televisió de Catalunya. Algun dia en parlaré amb profunditat perquè l'he vist ara, que no sóc adolescent, i tampoc no sóc, ni de bon tros, el públic objectiu de la sèrie, però m'agrada. Em falten uns quants capítols de la segona temporada que em vaig perdre perquè la van tornar a començar i vaig calcular malament el punt en què es començarien a emetre episodis inèdits, i algun esporàdic. Versió en català.

-The Unit: la vaig començar a veure a la FOX però la vaig deixar perquè no ho podia abarcar tot i no m'interessava tant. Versió doblada.

-The 4400: veient la segona temporada, però molt abandonada. Versió doblada.

-Sex and the City: veient-la en DVD en anglès amb subtítols en anglès (sí), vaig per la tercera. Molt abandonada.

-Anatomía de Grey: veient la tercera temporada en DVD. Versió doblada.

-The Sopranos: acabada la quarta en DVD. Anglès amb subtítols.

-Entre fantasmas: veient la primera en DVD. Versió doblada.

-Medium: vistes les dues primeres doblades. En previsió veure la tercera.

-Six feet under: veient la tercera en DVD. Les tinc totes, però la tinc massa abandonada. Anglès amb subtítols.

-24: veient la cinquena en DVD. Anglès amb subtítols.

-Los Simpson: veient la quarta en DVD. I bona part de totes les altres per televisió. Versió doblada.

-Nip/tuck: veient la cinquena d'internet però en la versió de Tv3.

-Invasió: vista l'única temporada a Tv3. Cancel·lada per la televisió americana, i això que acabava d'una manera que requeria continuació!

-The Nine: vista l'única temporada a Tv3.

-Herois: veient la segona temporada d'internet però en la versió en català de Tv3.

-Embrujadas: vistes les sis primeres temporades a televisió. Versió doblada. En previsió acabar-me-les de comprar en DVD.

-Kingdom Hospital: vista l'única temporada a Tv3.

-Futurama: vistes les quatre temporades en DVD i ara veient les pel·lícules. Versió doblada.

-L: veient la segona en DVD. Versió doblada.



Altres que tinc previst seguir:

-Dexter: tinc els dos primers baixats.

-Weeds: tinc els tres primers baixats.

-La habitación perdida: tinc els 6 capítols de la minisèrie.

-Los hermanos Donnelly: tinc el primer.

-Jericho: tinc els tres primers.

-Fur TV: ahir vaig veure-la per primer cop a l'MTV. Genial. Molt recomanable.


La pregunta és: tinc temps per a tot això? No. I he abandonat completament l'anime, però tinc moltes sèries gravades en VHS, en alguns casos ocupen fins a 20 cintes, i estan agafant pols. Sóc un desastre. Està clar que vull abarcar molt, compro/gravo/descarrego moltes coses però després no tinc gaire temps per gaudir-ne. En fi... la vida del friki és així.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails