Menú

dimecres, 17 de juny del 2009

Compres abans d'un examen

Ja he acabat els exàmens, ja sóc lliure i em puc dedicar a llegir les tones de paper en forma de còmic que hi ha per casa meva... però ahir, abans de fer el penúltim examen, vaig passar per un parell de botigues i em vaig comprar algunes coses. Per què abans, i no després com a premi per haver fet l'examen (com vaig fer fa uns dies)? Perquè vaig sortir de casa una hora abans del que calia i me'n vaig adonar quan ja havia pagat el metro, de manera que vaig haver-me de sacrificar i seguir una petita ruta de botigues per la zona de Sant Antoni. Això és el que em vaig comprar:


-Green Lantern/Green Arrow Presenta: Green Arrow 4 (números 66 i 67 americans)

-Green Lantern/Green Arrow Presenta: Green Arrow 5 (números 68 i 69 americans)

-Green Lantern/Green Arrow Presenta: Green Arrow 6 (números 70 i 71 americans)

-JSA tom 1 de Planeta (inclou els números americans 26 a 31 de l'etapa immediatament anterior a l'actual. Dit d'una altra manera, continua el cinquè i últim volum que va treure Norma)


-El Proyecto OMAC (inclou la minisèrie del mateix nom de l'1 al 6 i el 219 de Wonder Woman). En principi és necessari per a entendre millor la passada Crisi Infinita. Dubto que n'hi hagi per a tant, després d'haver comprovat moltes vegades que fora de la col·lecció o minisèrie principal d'aquestes supersagues els complements són això: complements. Et gastes els diners i després veus que aporten poc. Però en aquest cas és una història molt relacionada amb en Batman i hi tenen un paper destacat en Superman i la Wonder Woman, de manera que per fi me l'he comprat, malgrat que vaig llegir-me la Crisi Infinita sense problemes fa temps.

-100 Balas 17 (inclou els números americans 33 i 34). Els tenia seguits fins el 13, però aquest estava a bon preu de segona mà i vaig aprofitar l'oportunitat. Ja ompliré el forat.

-Batman y los Outsiders 2 (inclou els números americans 4 a 6).


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails