Menú

dilluns, 15 de juny del 2009

Regals del Sant

Tot i que estic en plens exàmens de l'Escola Oficial d'Idiomes i encara no puc gaudir-ne, pel Sant (13 de juny) em van regalar molts còmics, que passo a llistar aquí, sense fotos perquè em fa molta mandra posar tantes imatges, de manera que ho faré com ho feia abans. Som-hi:

-Naruto, volums 26 i 27.

-Inu-yasha, volums 26, 27, 29 a 33 i 35. El 28 es veu que no el tenien i el 34 ja el tenia, jo.

-Green Arrow, volum òmnibus amb els números 1 a 21 del volum 3 de la col·lecció, amb la famosa part escrita per en Kevin Smith i el relleu de Brad Meltzer.



Va, no us queixareu, eh? Al final hi he posat una foto. I bé, ja està. Molts còmics que encara no puc gaudir del tot, malgrat que avui no penso estudiar i podria posar-me amb alguna cosa. Va, ho faré. Volia comentar també que em vaig demanar molts còmics de Naruto i Inu-yasha per aprofitar que durant aquest mes encara valen 5 euros cadascun, en català, i a partir de l'1 de juliol pujaran a 6,50, una decisió que comentaré aviat aquí al fòrum per demostrar que els catalans no en som pas, de garrepes.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails