Menú

dimecres, 10 de juny del 2009

Compres de segona mà després d'un examen

Avui tenia el primer dels sis exàmens que he de fer aquest any i com que m'he quedat parcialment descansat i ja havia decidit que el que quedés de dia seria lliure, he volgut passar per una de les meves botigues de còmics habituals, una que fa el 30% en segona mà. I això és el que m'he comprat:


El 2 de Batman Presenta: Catwoman, que conté els números 56 a 58 de la col·lecció. Per què aquesta portada em sembla tan... Kozure Okami? No m'estranyaria que la història que ens explica s'assemblés a la del Llop Solitari...



El 2 de Batman Presenta: Robin, que conté els números 151 a 153 de la col·lecció.



El 3, que conté els números 154 a 156 de la col·lecció.



El 7 de la sèrie actual de la JLA.



El 8.



I el 9.



El 7 de la JSA de la sèrie actual.



I el 8.




100 Balas 11, que conté els números 21 i 22 de la col·lecció.



I el 12, que conté el 23 i el 24. Com que ja tenia el 13 omplo un petit forat. Ara em queda comprar fins al 18 i la resta de la sèrie està publicada en toms, el primer dels quals, que recopila del número 37 al 42 de la sèrie americana, també tinc, i des de fa mesos, perquè el vaig trobar de segona mà.

Anava amb la idea de comprar-me uns quants números de 52, per anar avançant, però he avançat d'altres col·leccions, que també està bé. No he comprat cap número 1, m'autofelicito!

2 comentaris:

  1. Sempre són bones les compres després d'un exàmen :)
    veig que t'ha cundit!!

    ànims amb els 5 que et queden!!!

    ResponElimina
  2. Gràcies! Però ara ve la part dura, la que em quedaran dos exàmens, amb part escrita i part oral per separat, per tant 4 exàmens, i pocs dies per estudiar. Però després... ui després... llegiré còmics com un boig!

    ResponElimina

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails