Menú

dimarts, 2 de juny del 2009

Segona i última part del 27è Saló del Còmic: els quadres de Carlös


Ahir el tema no era aquest, però em vaig quedar amb les ganes de mostrar les fotos que vaig fer de l'exposició dedicada al dibuixant Carlös, que va tenir la idea de barrejar títols de pel·lícules (o d'una pel·lícula i un actor o personatge) de manera que sonessin d'una manera semblant al nom original d'una de les dues i ho va fer, òbviament amb il·lustracions en to d'humor, com correspon al projecte. Ahir ja en vaig ensenyar una, però la tornaré a posar, i la resta són les altres que em van cridar l'atenció. Allà es van quedar dos o tres quadres que no em van agradar tant, però bàsicament va ser genial.


Boníssim, aquí ensenyant l'smack de Kellogg's.


Un altre per pixar-se. Molt ben trobat.


Si és que fonèticament l'hi posaven en safata.


El mateix...


També ben trobat.


Curiosa barreja.


Un dels que em van fer riure més.


Deixant de banda del detall dels cabells, aquest potser era el més previsible.


Aquest també és dels fàcils, però fa més gràcia.



Està bé, però bé i prou.


Molt bo.


Per a mi, el número 1.


Una mica agafat pels pèls.



Fonèticament clavat.



Aquest també, i a sobre molt divertit.


He, he...


No és una sèrie, sinó un torero real (i mort), però està molt bé.


Passaré per alt aquest sacrilegi perquè és divertit.



Molt bo també.

Mira, aquestes coses em fan gràcia, si estan fetes amb intel·ligència, i tot i que no tinc el permís del dibuixant per penjar això aquí... no crec que li faci res una mica de publicitat gratuïta, oi que no? Ah, per cert, ja sé que els fotògrafs sortim reflectits al vidre, però és que eren quadres d'una exposició, senyors, i estaven emmarcats.


2 comentaris:

  1. T'escric aquí perquè segur que em llegeixes :-)
    vaig arribar al teu blog a travès d'un recopilatori en una web de blogs que havien dedicat alguna entrada al dia de l'orgull friki. Em va fer gràcia el títol del teu blog i vaig venir a mirar. Aquesta és la història :)

    Ja m'he mirat el dels videojocs i l'he agregat a favoritos. Niré passant!

    el meu no té temàtica concreta.. és més q res un blog personal (amb alguna tendència bibliotecària, que de fet, és el que sóc) :)

    ens nem llegint!

    ResponElimina

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails