Menú

dilluns, 1 de juny del 2009

27è Saló del Còmic: tinc un autògraf d'en Jim Lee


Sempre he anat al Saló del Manga més que al del Còmic, però des de fa un parell d'anys assisteixo a la festa del Novè Art en general, a banda de la cita concretament otaku de La Farga de L'Hospitalet. Abans, quan encara es feia a l'Estació de França, havia anat algunes vegades al del Còmic, però certament el tenia molt abandonat.

Avui, aprofitant que era un dilluns festiu a Barcelona, hi he estat una estona, unes tres hores (més enllà d'això m'acostumo a avorrir, sigui quin sigui el tema de l'esdeveniment), i ara comentaré una mica el que he vist i fet.


La primera foto friki del dia...


Una il·lustració d'en Yôichi Takahashi on veiem en Tsubasa vestit del Barça sostenint la copa de la Lliga de l'any que en Rijkaard ens va donar el primer títol en sis anys. El dibuix es podia veure a l'exposició sobre futbol i còmics que aprofitava la nova febre per les aventures d'Eric Castel, que es reediten.


Això no podia faltar... a veure quan m'enduc un retolador!


De l'exposició de la importància de Bèlgica al món del còmic, on es podia veure una mostra de la decoració comiquera dels carrers de Brussel·les.


Una altra de les exposicions, en aquest cas de barreges de títols de pel·lícules en to d'humor. Aquest que barreja Ghost i Lost in Translation és un dels que m'han fet riure més.


Un Batman de l'exposició dedicada a una de les estrelles convidades del Saló, en Jim Lee, importantíssim dibuixant que ha treballat per a la Marvel, la DC i la seva pròpia editorial (bé, és un dels seus fundadors), Image.


Aquí el tenim amb la nova samarreta del Barça després de signar-me un exemplar del volum recopilatori d'All-Star Batman y Robin, novetat del Saló. És la primera vegada, a banda del dia que vaig conèixer en Yoshito Usui, que un autor em dedica un còmic o un dibuix.


Aquest sóc jo amb el que m'he comprat avui. M'he descuidat de posar-hi el 5 i el 6 de Compiler, però la resta és, per ordre de col·locació: La broma asesina (després d'anys esperant-ne la reedició), All-Star Batman y Robin, Joker, el 6 i el 7 de Musculman (tapo un forat i ja tinc de l'1 al 9), l'1 de Pluto i l'1 de l'edició kanzenban de Monster. He de dir que m'han cridat l'atenció per seure allà i que la fotògrafa ha passat força vergonya mentre em feia la foto.

I ara ja sí que pararé una mica perquè duc uns dies que segurament m'he gastat prop de 200 euros en còmics... Aviat comentaré les meves lectures, així que estigueu atents al bloc!


1 comentari:

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails