Menú

diumenge, 4 d’octubre del 2009

Compres per començar el mes

Bé, aquesta és una secció molt típica de final de mes o principis del següent, i no amagaré que aquest fet està íntimament relacionat amb el fet de cobrar la nòmina. Això sí, tal i com estan les coses (i no parlo de la crisi, sinó de la meva situació personal) no puc actualitzar aquesta secció més d'un cop al mes, per desgràcia. En fi, recullo el que m'he comprat últimament:



En primer lloc, aquest DVD, Animación experimental de Tezuka, que tenen a la FNAC en oferta a 5,95 i que m'ha fet acabar de decidir a comprar-me'l. És una autèntica joia, perquè és d'aquelles coses que no diries mai que són comercialment interessants i, en canvi, Divisa Home Video es va decidir a editar-ho aquí. Dubto que estigui editat en DVD a cap altre país del món, deixant de banda el Japó, naturalment. Es tracta de 13 curs d'animació experimental, és a dir, amb alguna tècnica fora de l'habitual (o això em penso, perquè encara no l'he visionat, ja en parlaré), que tenen en comú haver estat premiats i tenir com a director, dissenyador o participant d'alguna manera el mestre Tezuka.

I passem als còmics:



20th Century Boys 3





20th Century Boys 4

Aquest dos toms més de 20th Century Boys els vaig comprar sense dubtar en veure que a la meva botiga habitual de segona mà els tenien a la secció de segona mà precisament (també tenen primera mà i fins ara els de 20th Century Boys eren d'aquesta categoria). No sé si aquests són realment  d'una nova tongada de segona mà que els ha arribat (que només tinguin fins el número 12 m'ho fa pensar) o són els de sempre i finalment han decidit no intentar més fer-los passar per còmics nous de trinca, però m'és igual. Tiro endavant la col·lecció.




JLA 10. Curiositat: això de la JSA com a estrella convidada que diu la portada que he extret de la web de Planeta... no ho posa a la versió final de la portada real del còmic que venen.





JLA 11. Aquesta frase que m'ha semblat tan xocant en tractar-se d'una portada de còmic... tampoc no hi és a la versió final.





JSA 9. Espectacular portada d'Alex Ross.





JSA 10. Continuem amb portades memorables del mestre.





JSA 11. Una altra...





JSA 12. I una altra.

Cap de les tres col·leccions que he esmentat la tinc acabada, però ara ja tinc una bona pila de pàgines per llegir, encara que quan compri nous números hagi oblidat aquests i els hagi de rellegir. Què més puc demanar? Temps!


2 comentaris:

  1. Jo els de Century tinc fins al volum 4... el que passa és que em van dir que al final no s'explicava res i que era un lio, i vaig perdre l'emoció per comprar-los...

    ResponElimina
  2. I és cert, però el que no et van dir és que després va sortir 21st Century Boys, dos volums on s'acaba d'explicar tot. Jo no me la volia fer tot i tenir l'1 perquè em feia molta mandra, tants toms, però em van recomanar moltíssim la sèrie i que no la deixés i vaig canviar d'opinió, així que vaig fent poc a poc.

    ResponElimina

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails