Menú

divendres, 6 de novembre del 2009

Compres de divendres a la tarda

Avui he fet la ruta de les botigues de còmics de la zona de l'Eixample Dret (Passeig de Sant Joan, Alí-Bei, Via Laietana...) i he comprat algunes cosetes. No són gaires, però mira, m'han fet il·lusió. En primer lloc, al Norma Outlet, he comprat el tercer tom de 17 Años, col·lecció que em van recomanar i que tindrà el seu darrer volum aviat, ara que Mangaline, després d'una pausa, la continua.



El següent i últim lloc on he comprat ha estat Continuarà, que a l'entrada té piles de còmics de saldo, quantitats immenses d'un grapat de volums majoritàriament únics (millor per als que tenim problemes d'espai), que ja em van cridar l'atenció fa temps perquè eren editats per Ponent Mon, que no és una editorial barata, però que m'he decidit a comprar avui, després de saber que es tractava d'autors, si em permeteu el castellanisme, gafapasta, i que estaven molt bé.




Venga, saca las joyas, de Yoshihiro Tatsumi. Me l'he començat a llegir al metro i ja en faré una ressenya quan me l'acabi, però comença d'una manera molt impactant. Segur que se'm farà curtíssim. Pel que acabo de llegir, són històries curtes. Per una banda és una llàstima, però per l'altra també està molt bé.




En la prisión, de Kazuichi Hanawa, un altre recomanat i que té bona pinta. Publicat el 2000, es una obra autobiogràfica en què l'autor parla de la seva estada a la presó per possessió d'armes. I bé, també m'he comprat un caprici que no té res a veure amb els còmics, però en aquest bloc antigament també parlava de videojocs.


 

Una figureta oficial del Koopa Troopa, el meu personatge preferit de l'Univers Mario! Continuarà és l'únic lloc on l'he vist, en tot el Saló del Manga no el vaig trobar, i fins i tot hi ha una col·lecció de figures del Super Mario Kart, joc on els participants eren 8, i de figuretes n'hi ha 7, i quina falta? El Koopa Troopa! Doncs au, me l'he comprat normal, que és com l'he trobat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails