Menú

dijous, 24 de desembre del 2009

Compres: Jungle Taitei i més Tatsumi

Ahir vaig sortir de compres nadalenques i, sense adonar-me'n, vaig acabar adquirint alguns còmics per a mi, i és que vaig veure una cosa que volia des de feia molt temps i que no esperava trobar aquí, a Continuarà Còmics: els tres volums de Jungle Taitei (Kimba, el lleó blanc en la seva versió televisiva, i primer anime en color de la història, a més d'inspiració de The Lion King de la Disney).



I per què no m'esperava trobar-ho aquí? Perquè és la versió en francès (no n'existeix cap en castellà ni existirà a mitjà termini, tenint en compte la decadent situació del mercat actual del manga i del còmic en general). La tenia vista des de feia anys, i era un manga pendent de demanar-me a França, amb les despeses d'enviament que implica. Fa poc em vaig assabentar que s'està reeditant, aquest cop en dos toms més gruixuts però més petits, l'anomenat format bunko, i en sentit de lectura japonès, però a un euro cada tom em conformo i de sobres amb la primera edició de la Glénat francesa d'aquest clàssic de Tezuka.

 

I el volum Infierno de Yoshihiro Tatsumi, a preu normal, però el vaig agafar perquè em pensava que hi havia un mínim per pagar amb targeta i va resultar que no. Ja el tenia agafat i em va fer vergonya retirar-lo, per tant és l'a més a més. Però quin "a més a més", del mestre Tatsumi...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails