Menú

divendres, 5 de febrer del 2010

Compres en temps de crisi

Benvolguts lectors i benvolgudes lectores, continuo interrompent el cicle d'en Popeye, però no passeu ànsia que aviat tornarà, perquè avui he fet unes compretes necessàries, assenyades i per fugir una mica de la realitat que vivim i que també em toca a mi (què us pensàveu?).

Archivos de Batman 4. Justament estic a puntíssim d'acabar la lectura del primer volum d'aquesta col·lecció que va començar Norma i que va continuar Planeta fins que la va cancel·lar al número 7 (que és fins on s'ha publicat als EUA, també), i avui vaig i em trobo el volum 4 (ja tenia fins el 3) a meitat de preu, no sé si perquè és de segona mà, que no ho sé, o perquè és una col·lecció cancel·lada i és un reclam. Bé, una troballa que m'ha fet il·lusió i que comprèn els números 87 a 102  (1944-1945) de Detective Comics, la capçalera que va veure néixer les aventures del meu superheroi preferit.

 
El llibre Batman R.I.P., que inclou els números 676 a 681 de Batman i que representa la part principal de la saga del mateix nom, amb esdeveniments previs i conseqüències de llarga durada. Vaja, l'esdeveniment de la temporada 2008-2009 que s'estava preparant des de feia un parell d'anys. Encara no m'he endinsat en el seu pròleg, perquè esperava tenir aquest llibre per poder llegir la saga completa, i és que ja tenia el que ve després. Diuen que ha decebut molta gent, i m'imagino per què, però feu el favor... no us devíeu pensar que era una mort real... Estic segur que m'agradarà, ni que sigui perquè comportarà uns canvis bastant importants, que són els que donen videta (ja té conya, la cosa) a una col·lecció tan longeva.

Finalment el número 30 del volum II del Batman de Planeta (inclou el Detective Comics 852 i el Batman 685), situat uns mesos després de Batman R.I.P. però encara dins les seves conseqüències. L'he comprat perquè em faltava i així tenia al dia la col·lecció, tot i que encara me'n falten uns quants per llegir. 

I això ha estat tot, compres monotemàtiques però que combinen l'etapa més moderna del personatge amb els seus inicis, tan interessants històricament parlant com ingenus i tòpics. Ara sí que tinc Batman per estona!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails