Menú

divendres, 12 de març del 2010

Una gran veritat

L'article d'avui és curtet i senzill, però em venia de gust. No em considero un filòsof, ni crec que tingui idees especialment originals, però quan vaig veure la següent escena al número 156 de Robin (gener de 2007) em va agradar veure que algú més deia el que dic jo sempre.


El context d'aquest fragment de conversa és el d'un noi que es vol suïcidar perquè té uns problemes que ell mateix reconeix que no són d'importància mundial, i en Robin li diu el que dic jo sempre a la gent que està deprimida, que vindria a ser una cosa així: els teus problemes són els teus. Hi ha gent amb problemes més greus, però si a tu el que et fa mal és un tema sentimental, per exemple, és normal que la fam i la pobresa no siguin la teva prioritat en aquest moment. 

M'agrada veure que no sóc l'únic que pensa d'aquesta manera. No és que ho penses, però amb aquesta vinyeta n'he aconseguit una prova, i em fa sentir menys egoista. De tota manera, tots tenim dret a concentrar-nos en nosaltres mateixos de tant en tant, perquè al cap i a la fi som el més important que tenim.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails