Menú

dilluns, 20 de setembre del 2010

Satisfent el mono

Normalment un té "mono" d'alguna cosa que el té enganxat quan fa temps que no hi té accés. En el cas dels còmics, crec que pots llegir-ne cada dia i tot i així tenir síndrome d'abstinència d'alguna col·lecció concreta que fa temps que no toques. És per això que, tot i que no vaig gens bé de calés, continuo fent compres, tan moderades com puc. Això és el que m'ha arribat d'Anglaterra aquest matí:


El volum Red Robin: Collision, que reuneix els números 6 a 12 de la col·lecció, a més del 8 de la sèrie actual de Batgirl, en què els dos exenamorats es tornen a trobar (ara amb identitats heroiques diferents) i que, a més, va precisament després del recopilatori Batgirl: Rising, que m'estic llegint actualment i que conté les set primeres entregues de les aventures de la nova Batgirl. 


Green Arrow and Black Canary: Family Business, que continua l'últim volum que vaig llegir, The Wedding Album, i ho fa amb els números 5 a 10 de la col·lecció.


Continuant el volum anterior, amb els números 11 a 14 i el Green Arrow Secret Files & Origins 1, tenim aquest recopilatori anomenat Green Arrow and Black Canary: A League of their Own. Amb aquesta doble compra avanço una mica més en una col·lecció que m'agrada molt, però que porto força malament, tot i que en realitat em faltaria comprar únicament dos recopilatoris més i ja aniria al ritme americà (no de números en format grapa, però, sinó de volums). 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails