Menú

divendres, 24 d’octubre del 2008

Compres que he fet avui

Avui, després de molt de temps de sequera, tenia ganes de fer ressenyes. Potser ho faig demà... Bé, se m'ha acabat el temps i el que faré serà ressenyar la meva petita ruta per botigues de còmics d'aquest vespre. Som-hi:

-Batman. Victoria Oscura: el tom que continua El Largo Halloween, també de la darrera edició de Planeta. M'ha costat 19,60 euros en comptes dels 28 de primera mà.

-Short Program 2, i acabo aquesta obra de dos toms de Mitsuru Adachi, 7 euros en comptes de 10.

-Flash. Wonderland, l'únic tom que em faltava de l'etapa de Norma del Velocista Escarlata. 4,50 euros en comptes de... no ho sé, però essent de Norma, de primera mà devia valer uns 14 euros quan no estava descatalogat i els drets de la DC els tenia aquella editorial.

-Ikigami 3. Primera mà amb 10% de descompte. Ja era hora que sortís!

-Batman 16 del volum actual de Planeta. 10% de descompte, i m'he endut l'últim que quedava a la botiga, que era a l'aparador. A aquest li tinc moltes ganes, és el primer de la saga La resurrección de Ra's Al Ghul...

I ja està. M'he gastat força calers en total, però una venda per eBay llargament esperada m'ha finançat la meitat de l'excursió d'avui.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails