Menú

dimarts, 30 de juny del 2009

Compres d'avui

Avui he fet unes compres, però no posaré fotos de les portades dels còmics que he adquirit perquè en són molts i fa massa mandra... M'hi he deixat una quantitat de diners considerable, però calia fer aquesta despesa perquè demà, dia 1 de juliol, és quan s'aplica l'increment de preus dels manga en català de Glénat (tema del que parlaré aviat, però ja avanço que em sembla bé), i ho fa de manera retroactiva, és a dir, no només amb els números nous, sinó amb tots els que s'han publicat fins ara. Això sí, només en el cas dels toms que valien 5 euros. Els que en valen 10 (Kimagure Orange Road, Musculman...) o 7 (Cinturó Negre) es queden igual.

Les col·leccions que m'afecten a mi són Naruto i Inu-yasha, de manera que he anat a la meva botiga habitual i m'he comprat vuit volums de cadascuna de les dues col·leccions. He descartat comprar-me l'últim número publicat de cadascuna precisament perquè ja duu el nou preu de 6,50 euros i per tant ja no calia córrer. A més, d'aquí a que arribi el moment de llegir-me'ls... potser els he trobat de segona mà i tot. Som-hi, doncs:

-Inu-yasha: 28, 36, 37, 38, 39, 40, 41 i 42. El 28 perquè pel sant me'n van regalar uns quants però a la botiga no hi era aquest tom en concret, així que se'l van saltar.

-Naruto: 28, 29, 30, 31, 32, 33 i 34.

-52: 24, 25, 26, 27, 28 i 29. Aquests són de la DC, no són manga, però els he comprat perquè ja tenia pensat fer-ho per avançar una mica, que com diu el nom de la col·lecció n'hi ha 52 i ja fa temps que s'està publicant la supersaga següent, de manera que vaig molt endarrerit.

I això és tot. Només començar el mes (de fet, ni tan sols ha començat) ja m'he gastat tot el que em podia gastar en còmics. A veure si em puc moderar a l'hora d'anar de rebaixes de DVD's a partir de demà...


2 comentaris:

  1. dios!! quants!!! XD deus tenir una col·lecció enorme!!!!

    ResponElimina
  2. Segons l'últim que tinc apuntat, i em puc equivocar de 15 en amunt o 15 en avall però continuen sent molts, tinc 3.606 còmics.

    ResponElimina

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails