Menú

dimecres, 1 de juliol del 2009

Curiositats del món dels còmics: referències clàssiques a Naruto

Ahir, mentre llegia el volum 17 de Naruto, em vaig trobar una vinyeta molt curiosa on el protagonista es vol comprar una màscara d'aquelles que venen a les fires japoneses. Doncs bé, si mireu quines hi ha trobareu un parell de referències a obres clàssiques de manga de la Jump i també de la nostra terra, que a sobre, igual que Naruto, han estat publicades en català.

Va, una mica d'ajuda per part meva: a l'esquerra de tot i l'última màscara de la dreta de la filera de dalt.


4 comentaris:

  1. A ver, este uoooargh creo que se refiere a lo de arriba, ¿me equivoco? No a las máscaras de Naruto...

    ResponElimina
  2. "a l'esquerra de tot i l'última màscara de la dreta de la filera de dalt."
    Jo crec que no s'enten com ho expliqueu....

    ResponElimina
  3. Sí, a veure si m'explico millor. Hi ha tres fileres de màscares. La primera de la filera del mig, la primera començant per l'esquerra, vaja, n'és una. L'altra coneguda és a la filera de dalt de tot, a la dreta.

    ResponElimina

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails