Menú

dimecres, 9 de setembre del 2009

Compres de DVD

Avui he fet un parell de compres que tenia decidides des que vaig descobrir que estaven d'oferta. No han pogut ser totes les que volia, per motius de manca d'estoc de les botigues que he visitat, però almenys me n'he endut dues. Són les següents:



Capità Harlock: la meva joventut a l'Arcàdia, un film de 1982 que ens explica el passat del mític pirata espacial que va néixer als anys 70 de la ploma del mestre Leiji Matsumoto i la sèrie d'animació del qual es va emetre a casa nostra, en català, llengua que també incorpora aquest DVD i que ha motivat la meva compra, i és que la pel·lícula ja es va emetre en el seu moment per Televisió de Catalunya.



I això no és manga ni anime, però és japonès: és Ran, d'Akira Kurosawa. La vaig veure fa anys gravada de Canal+ i no em va impressionar gaire. He de dir que potser era massa jove per digerir el cinema del director japonès per excel·lència, si bé Los Siete Samurais em va encantar i Yojimbo també em va agradar molt. Ara, amb aquesta edició especial amb capsa metàl·lica per 5,95 euros, he decidit donar-li una altra oportunitat, perquè al cap i a la fi tinc unes quantes pel·lícules del mestre en DVD per casa que encara he de veure, i suposo que ara que sóc més gran m'agradaran més. Ran, doncs, no hi podia faltar, essent com és una de les obres mestres de Kurosawa, malgrat que per diversos motius va guanyar, en el seu moment (1985), premis menors tot i que era el film més car que s'havia produït al Japó fins llavors.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails