Menú

dilluns, 7 de setembre del 2009

Lectures: Naruto 20

Com que el volum 19 de Naruto també el vaig comentar, encara que m'hagi saltat els primers 18 he pensat que no estaria malament anar ressenyant-los tots a partir d'ara, de manera que avui escriuré sobre el 20, tom que m'he acabat fa una estona.

Després de la batalla del 19è llibre, i sobretot després del gran atac a Konoha dels volums immediatament anteriors, els nostres protagonistes es llepen les ferides en aquesta entrega on més que res hi ha xerrera, deixant de banda el breu però tens i intens combat entre en Sasuke i en Naruto, amb el primer encara conval·lescent. La fugida del noi dels Uchiha acabarà tenint unes conseqüències devastadores que es comencen a ensumar en aquest tom, però sobretot veurem converses entre personatges, flaixbacs, etc.

Cal destacar moments molt emotius, tant en present com en forma de flaixbac, relacionats amb en Lee i el mestre Gai, siguin o no (i en el meu cas sí que ho són) dels nostres personatges preferits. Malauradament, encara que a causa de la meva deficient memòria no és gaire greu, començo a atrapar una part que ja coneixia d'haver-la vist a l'anime, però encara he pogut llegir un volum 20 bastant inèdit per a mi i que m'ha deixat molt satisfet. En realitat me l'he ventilat bastant ràpid, començant ahir al vespre i acabant avui el darrer capítol.

Com a cosa negativa en el camp de l'edició, per desgràcia com de costum, al retolista se li escapen encara coses sense retocar de la versió en castellà (els típics "qué", amb accent tancat, que tant es veuen a Inu-yasha), i en aquest tom destaca molt el "Fin del tomo 20 de Naruto". Aix... En fi, a veure què m'espera al número 21!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails