Menú

divendres, 4 de setembre del 2009

Compres després de cobrar

Aquest mes m'he fet propòsit de gastar menys en còmics, a veure si ho compleixo, però alguna coseta sí que havia de fer. Avui, doncs, he visitat la meva botiga de còmics de segona mà habitual i he adquirit el següent:



Green Arrow: el cazador acecha, una etapa/novel·la gràfica/especial o com se li vulgui dir que feia molt temps que volia i que avui he trobat casualment de segona mà. Una obra llegendària dins la història del Green Arrow, feta pel també llegendari, també dins els estàndards greenarrowencs, Mike Grell. L'edició de Planeta és en un petit tom únic que recopila els tres números en què es va publicar originalment als EUA.


Black Jack, volum 13.


Black Jack, volum 14.


No és pas nou que m'agrada moltíssim aquesta obra en particular de l'Osamu Tezuka, que és el meu autor de manga preferit, i encara que tinc els toms saltejats, quan en veig de segona mà a 8,30 euros en comptes dels 12 de sortida no els deixo escapar encara que no siguin els que anirien immediatament després de l'últim que he llegit. Encara me'n falten uns quants per posar-me al dia, però estic molt satisfet d'haver-ne aconseguit dos més, avui.

I això és tot. L'últim cop que vaig parlar de les compres vaig dir que la propera seria de primera mà. Encara no ha estat així, però suposo que tard o d'hora passaré per la meva botiga de primera mà habitual.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails