Menú

dimarts, 13 d’octubre del 2009

Compres al Mercat de Sant Antoni

Em veig "obligat" a fer un incís en la Setmana Simpson que tinc projectada i parlaré de les compres que vaig fer ahir diumenge al Mercat de Sant Antoni. Hi anava amb dos amics per comprar-li a un d'ells alguns còmics com a regal retardadíssim d'aniversari, però de pas em vaig comprar coses per a mi, i he de dir que va ser una de les vegades que vaig trobar més gangues. Amb els cops que hi he anat i cada cop descobreixo més parades que tenen material molt rebaixat sense que jo ho sabés... Bé, això és el que vaig comprar:


20th Century Boys 5. 7,95 5 euros.




Detroit Metal City 6. 6,95 4 euros. Precintat! Però vaig deixar escapar el 5 perquè em pensava que el tenia i no era així! Argh!



Pluto 2. 7,95 7,25 euros. El 10% habitual dels còmics nous de trinca, no més, però perquè abans m'havia comprat...




...El número 3, precintat, per 5 euros en comptes de 7,95.




Naruto 36. Ara que en català valen 6,50 en comptes de 5 euros compro més espaiadament, però aquest el tenien a 4. Decidit a comprar-me'l, veig que tinc un bitllet de 20 i 3 euros en monedes. El venedor no aconsegueix que ningú li doni canvi i... me'l deixa per 3! Em falta el 35, però no el podia deixar escapar.




Crónicas del Viento. 8,50 5 euros. De segona mà però en molt bon estat. Feia temps que el volia.




Saint Seiya 11. 7,5 3,5 euros. Em falta el 10, però tampoc no el podia deixar escapar.


1 comentari:

  1. Jo fa temps que vaig deixar de comprar còmics i ara tiro de biblioteca, però segur que si anés més sovint al mercat de St Antoni (al qual ara fa la tira que no vaig) acabaria comprant algunes coses! :-)

    ResponElimina

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails