Menú

dijous, 19 de novembre del 2009

Compres de segona mà... perquè jo ho valc!

Ahir a la tarda, després de classe, vaig decidir passar-me per la Llibreria Newton i avançar una mica en algunes de les moltes col·leccions que tinc començades, i això és el que vaig comprar:


RG Veda 3, edició col·leccionista



RG Veda 4, edició col·leccionista



Detective Conan vol.2, número 5. Feia molt que no me'n comprava, però és que molt aviat compraré una bona quantitat de números de la col·lecció a un preu immillorable i he de començar a omplir el forat.



Col·leccionable Batman: el Caballero Oscuro, número 10.



Col·leccionable Batman: el Caballero Oscuro, número 11. I ja me'n falten menys per arribar als 20.

I això és tot per ara. Una petita gran quantitat de còmics (els de Batman contenen cadascun 7 o 8 números USA) que em fan sentir bé perquè tiro endavant diverses col·leccions... i a bon preu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails