Menú

dijous, 31 de desembre del 2009

Grans moments d'en Bender

Aprofitant que ahir vaig parlar dels primers còmics de Futurama, he pensat en fer una mena de Setmana de Futurama, com la que vaig fer amb Els Simpson. I començo amb una entrada sobre els grans moments d'en Bender, el millor personatge de la sèrie, sens dubte, i un dels millors de l'Univers Matt Groening.



Aquesta és una de les seves frases mítiques, imprescindible a l'hora d'imitar aquest antipàtic però hipercarismàtic robot, cosa que és sabut que m'agrada fer en la intimitat i sempre que surti de mi, sense que m'ho demani ningú. Però també tenim altres grans moments:



Aquest humor informàtic a nivell d'usuari és molt divertit, realment. En la mateixa línia tenim el tall de vídeo d'un dia que volia explicar una història de por:



Però quan entrem en bromes matemàtiques ja no tinc ni tan sols nivell d'usuari i només puc somriure quan me les expliquen:



Avui ho deixaré aquí, però durant les properes entrades del bloc Futurama continuarà sent protagonista. Espero que us agradi i que no us ho perdeu. Que tingueu tots i totes una bona entrada d'any!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails