Menú

dimecres, 9 de desembre del 2009

Tatuatges de l'Astroboy!

Sovint dic que jo no em faria un tatuatge. Principalment perquè fan mal i jo tinc molt poca tolerància al dolor, però també perquè crec que amb el temps es fan malbé i, què coi, són imatges que un ha de dur a sobre per tota la vida. Si me'n fes algun, probablement seria d'algun manga del mestre Tezuka. Però no sóc el primer a qui se li ha acudit.


Aquest em fa l'efecte que és un tatuatge d'aquells de mentida, però no ho sé. Potser és per la intensitat del color. Sigui com sigui el que se'n pot dir és que agafa l'estil del remake americà de la sèrie d'animació.



Jo diria que això també és una cama, però en aquest cas depilada. El dibuix ja m'agrada més, i han deixat sense pintar la "pell" de l'Astroboy perquè, al cap i a la fi, representa que la té de color carn. Molt ben pensat.


Més fàcil de veure o d'ensenyar que els altres, aquest del braç, però també de pitjor qualitat gràfica.



En aquest cas el dibuix no mata, però el que em sembla més curiós és la forma de... la cama? O quina part del cos és?


Per anar tancant el tema, aquest del famós nen robot en acció. Sembla acabat de fer, i no té gaire bona pinta.



Aquest no és l'Astroboy, sinó un intent de Black Jack. Bastant mal fet, per cert. I mira que és una cosa que has de portar tota la vida, però hi ha tatuadors i tatuadors. Un altre motiu que no m'anima gaire a tatuar-me res. Volia posar aquesta imatge com a exemple, però, de que també hi ha tatuatges basats en altres obres i personatges del Déu del Manga, i no només de l'Astroboy. Però en realitat no he trobat cap mostra més d'això que dic, en part perquè segurament n'hi ha poques excepcions.

Què em faria jo, si pogués? Potser algun Astroboy, sí, però primer de tot un Fènix.


O un Shunsaku Ban:




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails