Menú

dijous, 7 de gener del 2010

Els reis, també molt generosos

El dia de Nadal el Pare Noel es va portar molt bé, com ja vaig explicar, i avui (escric això el dia de Reis abans d'anar a dormir encara que consti com a 7 de gener) els Reis Mags d'Orient tampoc no han decebut. Com sempre, esplèndids, i aquí us poso un parell de fotografies de les coses que m'han portat relacionades amb els còmics o l'entreteniment en general.



Bé, per si no es veu bé (es pot fer gran, també), o per si amb les portades no identifiqueu quines coses són, aquí va una llista:

-Volums 12 i 13 de Super Humor Simpson, que recopila l'edició en castellà dels còmics d'Els Simpson, amb aparició aproximadament anual i sense indicar exactament el material original inclòs.

-Batman, vol.2 de Planeta, números 23 a 29, que inclouen un parell de números americans cadascun i, sincerament, ara mateix em fa mandra buscar i posar quins són exactament, ja em perdonareu...

-Tom 5 d'Asa el ejecutor, un gran manga que ara ja tinc fins a la meitat.

-El 8 d'El árbol que da sombra, amb el qual m'acabo la col·lecció, una altra del mestre Tezuka que ja podré llegir sencera.

-Batman: ¿qué le sucedió al cruzado enmascarado?, el nom comercial d'un petit arc argumental (conseqüència d'un altre de més llarg) que inclou els americans Detective Comics 853 i Batman 686. Un aclamat relat escrit per Neil Gaiman i dibuixat per Andy Kubert.

-Génesis, el supervolum del mític Robert Crumb que plasma la Bíblia en vinyetes tal com és, sense endolcir-la ni criticar-la.

-Pack de la 5a temporada d'Anatomía de Grey, que feia temps que esperava que sortís i ara per fi podré continuar veient al ritme DVD, que és el meu.

-La pel·lícula Mis vecinos los Yamada, de l'Studio Ghibli i dirigida per Isao Takahata (La tomba de les lluernes, un film completament diferent).



Una figura de més de 20 cm. de l'Ichigo Kurosaki, el protagonista de Bleach!

I això ha estat tot pel que fa a còmics i altres tipus d'entreteniment, però també m'han portat uns mitjons, unes entrades per anar a l'Skating, una funda per a l'iPod Nano, una granoteta de goma i una proposta d'invitació a un cicle de pel·lícules japoneses a Rambla Cinemes, a L'Hospitalet. I ara me'n vaig a dormir, que ja toca, però sense sopar, perquè encara pateixo les conseqüències dels tres tortells que he tastat!


1 comentari:

  1. Oh, déu ni dó, no???
    Aquesta peli de Ghibli encara no l'he vista..

    lo de darrera de la figureta són les teves consoles, no? jaja sembla una botiga de videojocs!

    :-)

    ResponElimina

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails