Menú

diumenge, 10 de gener del 2010

Tatuatges de Futurama

En la tradició que mantinc als meus blocs sobre tatuatges relacionats amb els temes que toco, continuo parlant de Futurama després del parèntesi sobre els regals de Reis. I avui he decidit compartir amb vosaltres fotografies de tatuatges de la segona sèrie més coneguda d'en Matt Groening. Som-hi:


Ja ens podíem imaginar que l'estrella dels tatuatges seria principalment en Bender, el millor personatge de la sèrie, sens dubte. Aquest tio té les cames tan peludes com jo i s'ha hagut de depilar per fer-se el tatuatge. Què farà quan li creixi el pèl un altre cop?



Una frase cèlebre d'en Bender, en un tatuatge de qualitat una mica discutible. S'han vist reproduccions millors, certament.


Aquest, per exemple, em sembla millor com a dibuix. Ara, és una panxa, això? Si ho és, està inflada. Què passarà quan s'aprimi, si és que s'aprima?


Aquest m'ha semblat molt original, alhora que un gag molt bo.



El Dr.Zoidberg és probablement el segon personatge més popular de la sèrie, si més no un dels  més populars, i per tant no és estrany que algú se'l tatuï.


Això ja és passar-se, però em sembla que no és real, sinó una simulació. Encara sort... Ara, original és.


Aquest és espectacular. Feu-lo gran i el veureu millor. És un enorme homenatge a la sèrie, i curiosament els personatges que surten a la part de dalt estan fets amb un estil respectuós amb el disseny original, però els de la part de baix són unes interessants reinterpretacions. Impressionant.

I bé, això és tot. Jo ja he comentat alguna vegada que em faria un tatuatge, si me'n fes un —que no ho crec— del Fènix d'Osamu Tezuka, però la segona opció, potser fins i tot complementària, seria un Bender, un personatge descarat i egoista que representa aquella part de nosaltres mateixos una mica menys amable i que tots tenim.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails