Menú

dissabte, 8 de maig del 2010

Moments inoblidables: gran discurs d'en Tom

Avui també adverteixo que les imatges que oferiré a continuació poden constituir un spoiler, de manera que si no heu vist les quatre primeres temporades de Desperate Housewives, us recomano que no contineu. Si ja les heu vist (si us plau, jo tot just he començat la cinquena, no em rebenteu res) o se us en fum la sèrie, endavant. 

El que vull destacar és un discurs que em va convèncer, si és que no n'estava prou convençut ja, que el personatge d'en Tom Scavo és el meu preferit de tot el repartiment, ho ha estat des del principi i ho serà sempre, li passi el que li passi al personatge, si és que li ha de passar alguna cosa. Magnífic. 



Aquest tio és el marit perfecte, és un tio amb valors i malgrat que té la millor esposa de les que surten a la sèrie és una injustícia que la parenta no li doni veu i vot més sovint. És un exemple a seguir, no em faria res ser ell quan sigui gran. I demà la cosa anirà, naturalment, sobre còmics!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails