Menú

dijous, 17 de juny del 2010

Compres per celebrar la llibertat

No és la primera vegada, com ja sabeu, que compro còmics després d'acabar algun examen. Però el que tenia aquest matí era un que temia des de feia un any, perquè l'any passat no el vaig aprovar per molt poquet i tenia moltes ganes de treure-me'l de sobre. No sé si ho hauré aconseguit, però ja no tinc més exàmens, sóc lliure i per celebrar-ho he anat a comprar alguns còmics, avui.


Amb aquesta portada vull representar els còmics antics d'en Batman que m'he comprat. Edicions antigues i amb el paper groguenc, però que m'he hagut de comprar d'aquesta manera perquè són números que Planeta es va saltar quan va aconseguir els drets de DC. Dit això, avui m'he endut a casa els números 30, 33, 34, 35, 36 i 37 del Batman de l'editorial Zinco, amb els números americans Batman 421 i 422, 433 a 435 i Detective Comics 587 i 588; i els Universo DC 22 i 23 de la mateixa casa, que recopila els Detective Comics 601 a 603 i 590 (sí, no sé per què es va ordenar així). 


Ja amb material força més nou m'he fet amb el número 14 de Wonder Woman, en l'edició en grapa de l'editorial Planeta, que inclou els números americans 213 i 214 de la col·lecció que començava amb Clásicos DC: Wonder Woman.


I per acabar, m'ha arribat avui d'Anglaterra (el vaig comprar fa dies) el primer volum recopilatori de Red Robin, una altra de les col·leccions nascudes de Batman R.I.P., en aquest cas protagonitzada per en Tim Drake, que té com a objectiu trobar en Bruce Wayne perquè no s'acaba de creure que sigui mort, i ho fa amb aquest nou aspecte ara que la disfressa de Robin la porta en Damian Wayne, el fill natural del seu mentor i pare adoptiu. 

La cartera ha entaforat el paquet a la meva bústia i la portada s'ha arrugat una mica, cosa que no m'ha fet ni punyetera gràcia, però com que avui estic content ho deixaré passar. L'edició americana d'aquesta primera saga de la col·lecció, per cert, recopila els cinc números de la història, mentre que l'espanyola, que va sortir fa poc, en la seva primera entrega només inclou de l'1 al 4, cosa molt absurda (o editorialment parlant malèvola) que em va acabar de fer decidir per la versió original.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails