Menú

dimecres, 8 de setembre del 2010

Compres que em veig obligat a fer

No és el millor moment per comprar-me còmics ni res, però com que a la botiga en línia on els compro fan un important descompte si s'encarreguen abans que surtin a la venda, em veig obligat a gastar-m'hi els diners ara, encara que sigui mal moment per a mi, per tal de no pagar molt més quan sigui un bon moment. No sé si m'explico, però el cas és que aquestes són les meves darreres tres compres d'importació:


Batgirl Rising, el primer volum que recopila les aventures de la nova Batgirl (i ja és la quarta que duu la disfressa), amb els números 1 a 7 del volum 3 de la numeració americana. 


Blackest Night, l'esdeveniment que sacsejava l'Univers DC des de finals de 2009 fins a gairebé la meitat de 2010, té una sèrie principal però també afecta gairebé tots els altres còmics, per tant encara que aquest volum reuneixi els números 0 a 8, que són tots, la cosa no s'acaba aquí perquè cal llegir moltes més coses. 


Blackest Night: Black Lantern Corps volume one és una d'elles, i en aquest cas inclou els números 1 a 3 de Blackest Night: Batman, Blackest Night: Superman i Blackest Night: Titans. Déu n'hi do el merder en què m'he ficat, però no podia mirar cap a una altra banda, i a més aquest cop la cosa promet i la crítica ha rebut l'esdeveniment amb bones notes. La idea és, si més no, molt atractiva: els herois de DC s'han d'enfrontar amb antics amics i aliats, morts, que han tornat a la vida per fer el mal.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails