Menú

diumenge, 23 de gener del 2011

Terminator i Scarface, a la tercera sessió de Phenomena

Gran notícia que llegeixo amb dos dies de retard sobre la tercera sessió de Phenomena, the Ultimate Cinematic Experience, i és que ja se sap quines pel·lícules la conformaran. Serà el dia 10 de febrer, com sempre a les vuit del vespre i al cinema Urgell de Barcelona. Després de Jaws i Alien i d'Indiana Jones and the Temple of Doom i The Thing (segona sessió a la qual no vaig assistir perquè no m'interessava prou), els films seran The Terminator (la primera, de 1984, que ja ni recordo) i Scarface, una de les meves pel·lícules preferides, projectada per primer cop el 1983. 



Aquí tenim el tràiler de la primera part del que ara ja és una tetralogia, en un cas típic d'allargament d'una saga que als fans els ha semblat excessiu, però jo tinc ganes de tornar a veure aquesta primera pel·lícula per tal de poder-les veure totes seguides, fixar-me en tots els detalls i trobar-los més sentit. 



I aquesta impressionant pel·lícula d'en Brian de Palma, Scarface (en castellà El precio del poder) és una de les meves preferides, com he dit, i vull aprofitar aquesta oportunitat única de veure-la en una pantalla de cinema. Si no l'heu vist, us la recomano a tots i totes: màfia cubana a Miami als anys 80, Al Pacino en un dels seus papers més impressionants, espectacular ambientació i enganxadissa banda sonora de Giorgio Moroder.



1 comentari:

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails