Menú

dimecres, 21 de setembre del 2011

El bloc ha rebut un Premi Bloggero!

Què és això del Premi Bloggero? Doncs en realitat he de dir, primer de tot, que no crec que Cementiri de Pneumàtics es mereixi cap premi. Sí que hi ha entrades que de tant en tant tenen força èxit i que a mi mateix em deixen satisfet, però estic lluny dels blocs interessants de veritat i que tenen molts seguidors i comentaris cada dia. Dit això, que és sincer, vull agrair formar part d'aquesta "cadena", perquè és això, el Premi Bloggero: una cadena de mencions d'uns blocs a uns altres pertànyer a la qual no deixa de ser un honor. 

A mi m'ha esmentat la Mònica de Cinema en Cartells, un interessant bloc que parla de cinema a través dels seus cartells (el nom no podria ser més explícit, ben al contrari que el del bloc que esteu llegint en aquests moments), cosa que li agraeixo molt i que comporta, això sí, unes petites obligacions, que són fer una entrada explicant-ho (aquesta), enllaçar el bloc que t'ha esmentat, compartir una frase d'aquell bloc...

"Scarlett Johansson és perfecta"

De fet, és una cita d'una cita (i traduïda, si ens fixem en l'accent), i és una cosa que ja no penso, però la vaig pensar i em recorda els vells temps. Finalment, també s'ha de premiar 10 blocs i avisar-los. Se suposa que, al seu torn, ells han de fer el mateix. És com una cadena d'aquelles dels e-mails però amb un to infinitament més simpàtic, oi? Bé, he de dir que no vull obligar cap dels esmentats a seguir la cadena. Feu-ho si us ve de gust. Som-hi:

-Des del meu punt de vista: un bloc eclèctic on l'Eli, la primera blocaire que vaig conèixer en persona, ens explica de tot.

-It's not a phase: per als i les que sabeu que això vostre no és una fase, que és qui sou, i per als que no som exactament iguals però també ens agrada saber què fan i què pensen.

-Mulier Sapiens: un bloc per a dones alliberades i inconformistes, que també recomano que llegeixin els homes.

-La Batcova: bloc de còmics, amb un nom que m'enamora particularment.

-Rustu Comic Bloc: més còmics, amb especial esment de Marvel i del Capità Amèrica.

-ComiCat: totes les notícies relacionades amb el còmic en català.

-El Bloc del Commutador: lectures d'un home que ha de commutar cada dia i sap com aprofitar els viatges.

-Addictive Epicurean: una noia amb unes idees d'allò més interessants.

-V de Vampida: bloc d'una revolucionària que fa una mica de por però que en el fons és bona persona :P

-Cine a lo pareja: bloc sobre cinema amb un enfocament interessant que és, de fet, qui va premiar el bloc que em va premiar a mi.

5 comentaris:

  1. Moltes gràcies pel premi!! :D

    La veritat és que resulta curiós aquest premi, gràcies a ell he descobert molts de blocs interessants que potser no hagués arribat a conèixer mai. Aquest, per exemple, l'he descobert gràcies a Cinema en Cartells.

    Enhorabona pel teu bloc!

    ResponElimina
  2. Moltes de res! I gràcies per "descobrir-me", he he...

    Això dels Premis Bloggero és certament com agafar el blogroll i fer-lo entrada, i espero que serveixi perquè més gent es conegui i se segueixi. :)

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies, Toni!! :D Quina sorpresa rebre 2 premis bloggero (el teu i el de la Mònica!)! Sempre fa molta il·lusió saber que hi ha gent que segueix el bloc. A tu no només t'hauríem de donar el premi bloggero sinó també el premi de comentarista al nostre bloc! :D

    El mateix que has dit sobre el nostre blog ho aplico al teu: no sóc exactament igual que tu (fins ara no sabia massa res sobre el món dels còmics, manga, etc.) però m'agrada saber les teves opinions i el teu punt de vista ;)

    ResponElimina
  4. Mmm... m'estàs dient pesat? :P

    No, de debò, és que m'agrada molt el teu/vostre bloc i el recomano sincerament, crec que no n'hi ha cap de semblant i cal que es conegui! :)

    ResponElimina

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails