Menú

dissabte, 16 d’octubre del 2010

El Cementiri de Pneumàtics!

Alguns de vosaltres potser sabeu quin és l'origen del nom d'aquest bloc. D'altres, potser no. Però per si de cas, ho torno a dir: és una referència a la pila de pneumàtics que cremen als afores d'Springfield, a Els Simpson. No és un espai gaire protagonista, i d'imatges per internet se'n troben més aviat poques, però aquest matí estava veient el desè capítol de la 17a temporada i ha aparegut clarament. Aquí el teniu:


I bé, és una ximpleria, però el dia que buscava nom per al bloc se'm va acudir aquesta frikireferència a la sèrie de dibuixos més famosa del planeta i em va agradar de seguida. Com que tinc poques ocasions de parlar-ne, en veure aquesta oportunitat he decidit compartir-ho amb les desenes de milers de trilions de lectors que em segueixen amb delit diàriament. Espero que us agradi.


2 comentaris:

  1. Jo tinc el Monopoly dels Simpson i, al joc, si que hi apareix. és un dels espais d'Springfield que pots comprar jejeje

    ResponElimina

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails