Menú

dimecres, 23 de febrer del 2011

En Green Arrow, seguidor de la saga Terminator

Ahir, mentre llegia el número 23 de Green Arrow and Black Canary (octubre de 2009), vaig trobar una referència que, gràcies al visionat recent de The Terminator (1984) al cicle de clàssics de cinema Phenomena, vaig identificar immediatament. Primer posaré la font d'inspiració amb un vídeo que la recull com a frase llegendària a través de la saga, tant a les pel·lícules com a la cancel·lada però aclamada sèrie Les cròniques de Sarah Connor:


I ara un retall del que vaig veure ahir, una òbvia referència que segurament no hauria agafat si no hagués estat pel recent visionat del film que va veure néixer la franquícia més coneguda de l'Arnold Schwarzenegger, que per cert donarà lloc al gaudi personal de les pel·lícules i la sèrie per primera vegada a la meva vida de manera cronològica:


Tenint en compte que en Green Arrow està rescatant la noia d'un tio que la vol pelar... si no era una referència intencionada jo em dic Francesc. Ara, pel que diu l'Oliver abans de deixar-la anar... ho ha de ser per força. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails