Menú

dissabte, 15 de març del 2008

He arribat als 3.000 còmics!


Senyores i senyors, faig un article curtet i ràpid per anunciar que aquest còmic que veuen damunt de la primera línia és el 4 de Black Jack, i té l'honor de ser el meu còmic número 3.000. Ahir va ser el meu aniversari i entre altres coses em van regalar còmics. Concretament, el Batman: Gotham Knights, volum que recopila el tram final (números 60 a 74 i, per tant, 15 números) de la sèrie Gotham Knights, ja cancel·lada als Estats Units; i els números 2 i 4 de Black Jack (ja tenia el 3). Total, que he arribat als 3.000.

Compto els meus còmics des de fa molts anys. Recordo que quan els vaig començar a comptar en tenia 600, aproximadament. Però que ningú no s'imagini que tinc la casa plena de còmics. En part sí, però no és com si tingués 3.000 volums de manga. M'explico: un volum de manga el compto com un còmic, però un còmic americà de superherois també, i com que ocupen entre 20 i 24 pàgines, quan se'n fan volums recopilatoris jo compto aquell volum no com un còmic, sinó com 5, 6 o els que porti el tom. Tot i així, considero que la xifra no és exagerada ni trampejada, són 3.000 i ja està. També passa el cas contrari: el volum recopilatori de Popeye de 1928 a 1931, com que són tires diàries, no es pot comptar més que com un còmic, per gros que sigui. Que potser alguna vegada m'he equivocat comptant? Doncs sí, és molt possible, però tant pot ser que en realitat tingui 2.900 còmics com que en tingui 3.024. El cas és que en tinc molts i no faré un recompte per veure si hi ha cap error.

Ah, també em van regalar una motxilla, el segon comandament nunchuk de la Wii, calers perquè em compri jocs, unes sabatilles Nike (digueu el que vulgueu, però són les úniques que em duren. De fet, amb aquestes ja tinc 3 parells perfectament operatius. Les més velles tenen tirant a 3 anys i les faig servir per jugar a futbol cada dissabte, i no s'han trencat), una samarreta, el llibre de Woody Allen Pura Anarquia i un cap de setmana a Santa Coloma de Farners i entrada per al centre aquàtic Magma que hi ha allà!

I he fet 26 anys, que s'acosten més als 30 que als 20. Però penso mantenir l'esperit jove i continuar llegint còmics i jugant a videojocs, mentre m'agradin, peti qui peti!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails