Menú

dilluns, 21 de desembre del 2009

Adéu a Brittany Murphy

Ahir al vespre em vaig assabentar de la mort de l'actriu nord-americana Brittany Murphy, d'un atac de cor a l'edat de 32 anys. No és una actriu que jo seguís, i he de reconèixer que en saber del seu traspàs no em venia al cap una imatge gaire definida de la seva cara. Dit això, es podria pensar que no té gaire sentit que en parli, i menys en aquest bloc, però sí que té sentit, sí.



Aquesta noia surt a la pel·lícula Sin City, basada en el cèlebre còmic homònim de Frank Miller, fent del personatge de la Shellie. No tenia una carrera cinematogràfica gaire destacada, de fet aquest film era probablement el més important on havia treballat, amb el permís de 8 Mile, però la seva defunció és una trista notícia per tancar (esperem que s'acabi aquí) un any 2009 ple de fets lamentables.



La sincronia del so amb la imatge és dolenta, demano disculpes per això, però com que és un vídeo que han muntat en homenatge a ella després de la seva mort trobo que és molt adequat. 

A més, va fer d'actriu de doblatge en una pel·lícula de Futurama que jo he vist (tot i que jo la vaig veure en versió doblada), La Bestia con un Millón de Espaldas.



No he pogut posar-ne cap vídeo perquè a Youtube és molt complicat trobar-ne, igual que amb Els Simpson, però amb aquesta imatge ja ho il·lustrem. Una autèntica llàstima, com qualsevol pèrdua, però especialment colpidora en el cas d'algú tan jove. Descansi en pau.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails