Menú

dissabte, 26 de desembre del 2009

El Pare Noel va venir carregat de còmics

Entre moltes altres coses que em va dur, el Pare Noel va venir carregat de còmics, que passo a llistar breument a continuació:



Volums 35, 37 i 38 de Naruto. El 36 ja el tenia perquè el vaig trobar a 3 euros al Mercat de Sant Antoni quan acabava de sortir, una cosa estranya però que em va sortir molt bé. Ara ja vaig al dia.

 
 

Els toms 43, 44, 45 i 46 d'Inu-yasha, una altra que m'ajuden a posar al dia. Però pel que fa a la lectura... jo m'havia quedat al 21 o el 22 fa mesos, i em sembla que hauré de tornar a començar per l'1. Tinc Inu-yasha per a molt de temps!


 

El volum 2 de Popeye, on continuen les magnífiques tires còmiques de la col·lecció Timble Theatre, aquest cop amb material de finals de 1930 a 1932.


 

Volums 6 i 7 de El árbol que da sombra, d'Osamu Tezuka. Ara només em falta el 8 per acabar-la i poder per fi llegir-me aquesta història que tinc pendent i de la que he llegit només el tom 1 malgrat que fins ara tenia fins el 5.




I una altra que m'ajuden a acabar-me, Chobits, amb els números 7 i 8. Ja feia temps que tenia ganes de poder-me-la llegir sencera.




El volum 7 de El lobo solitario y su cachorro em faltava, tot i que el 8 el tenia perquè un amic el tenia repetit i me'l va donar. D'aquesta me'n falten 12, encara, però he pogut omplir un petit buit que tenia des de feia anys.




Això no és cap còmic, però sí animació. És el DVD de la pel·lícula Paprika, de Satoshi Kon. No l'he vist, però la recomanen pertot arreu, com altres que tinc i encara no he vist del mateix director, Cowboy Bebop: Knockin' on Heaven's Door i Tokyo Godfathers

Doncs això és el que em va portar el Pare Noel ahir, molts còmics i a sobre moltes altres coses, com una bufanda blava, un cinturó, una jaqueta reversible, un jersei, el Tekken 6 de la Xbox 360 i un iPod!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails