Menú

diumenge, 1 d’agost del 2010

El millor gag del sofà dels Simpson

És curiós. Ara que estic intentant posar-me al dia d'Els Simpson, una sèrie que fa anys que no segueixo a Antena 3 i que ara miro per internet, havia pensat que estaria bé trobar quin era el millor gag del sofà (ja sabeu, quan la família seu al sofà i passa alguna cosa just abans dels crèdits de la sèrie, i que és diferent a cada capítol encara que a Antena 3 de vegades se'ls saltin i en posin de repetits). 

Doncs bé, precisament el dia que ho vaig pensar va ser quan el vaig trobar, ja és casualitat. El meu gag del sofà dels Simpson preferit apareix al capítol 11 de la 16a temporada:


Sí, no és el format habitual del Youtube, però és que allà m'han esborrat el vídeo tot i que havia fet servir la tècnica de la inversió horitzontal del vídeo per tal d'evitar problemes de copyright. Normalment n'hi ha prou, però m'han enganxat ràpidament, així que l'he pujat directament a Blogger.


2 comentaris:

  1. Vaja, sembla que ja te l'han enxampat. Hauràs de ser una mica més descriptiu...

    ResponElimina
  2. Collons! Seran fills de puta... Intentaré solucionar-ho...

    ResponElimina

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails