Menú

dimecres, 2 de juny del 2010

Compretes en època d'exàmens, un plaer indescriptible

El forn no està per a panets, però ara estic en plens exàmens, estressat, avorrit i angoixat, i com que m'estic esforçant crec que també em mereixo una alegria de tant en tant, oi? Doncs per això em compro còmics. No gaires, però alguna coseta sí, sobretot per posar-me una mica al dia, que sempre és una satisfacció extra. Comencem amb els de dissabte passat:


Justicia, del gran Alex Ross, número 6 (de 12)



Batman y los Outsiders número 3, que comprèn els números 7 a 9 americans del volum actual de la col·lecció.



Superman primer volum de Planeta, número 6 (de 14), que conté els números americans Action Comics 818 i 819, Adventures of Superman 631 i Superman 208.



El número 7 (de 14) de la mateixa col·lecció, que conté els números americans Action Comics 820 i 821, Adventures of Superman 632 i Superman 209.



I acabo de comprar per eBay, al mateix venedor que li vaig comprar Batman: Broken City, el Batman: Jazz que vaig descobrir al Saló del Còmic (ja vaig dir que esdevenia un objectiu des d'aquell moment) de fa unes setmanes. Són 3 números considerats especials de la col·lecció Legends of the Dark Knight, i la veritat és que no se'n troba gaire informació, per tant entenc que no són cabdals, però són d'en Batman i jo els volia tenir. Naturalment, són en anglès, i no han estat mai traduïts al castellà.



1 comentari:

  1. Capricis en època d'exàmens... mmmhmmmm... sona genial!
    Suposo que a hores d'ara per la mateixa raó hi deu haver universitàries omplint els zaras a base de bé ;)
    És curiós, però és durant els exàmens que la penya s'apunta a fer coses estranyes: endreçar calaixos i armaris acostuma a estar dins del top 10, junt amb fer-se un sobtat entrepà de nocilla, tot i que durant els últims 12 anys ni tan sols l'hagi tastat...però és que en aquell moment ÉS MOLT IMPORTANT!!!
    a par d'això, no sé de quant deu ser el "Batman Jazz" aquest, però pel tipus de dibuix a la portada sembla que deu tenir uns quants anyets,oi?

    ResponElimina

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails