Menú

dilluns, 14 de juny del 2010

Regals de Sant Antoni

Ahir va ser Sant Antoni, i com que a casa meva se celebra de la mateixa manera que un aniversari, tot i que dir-se d'una manera determinada encara té menys mèrit que haver nascut un dia concret. Però a mi ja m'està bé, no vull enganyar ningú, i pel que fa a l'àmbit que toca aquest bloc, us parlaré dels regals que em van fer.


Anem per ordre, de dalt a baix i d'esquerra a dreta. A la part de dalt tenim els volums recopilatoris de còmics, en anglès perquè els vaig encarregar jo mateix d'Anglaterra (per als despistats que no segueixin el bloc, m'estimo més seguir les col·leccions així perquè les edicions són millors i sovint surten més bé de preu). 

En tots els casos es tracta de còmics sorgits de la saga Batman R.I.P., de la qual parlaré un dia d'aquests, quan passin els exàmens que tinc. El primer és Oracle: The Cure, amb la Barbara Gordon (la primera Batgirl i filla del Comissari Gordon) com a protagonista absoluta, i que conté els números 126 i 127 de Birds of Prey (final de la sèrie) i de l'1 al 3 de la minisèrie Oracle: The Cure.


Després tenim el Batman: Long Shadows, que recull els números 687 a 691 de Batman, la col·lecció principal de l'Univers Batman, ara que Detective Comics (on va néixer el personatge) la protagonitza la Batwoman. 

Passem a Gotham City Sirens: Union, amb els 7 primers números de la col·lecció nascuda també com a conseqüència de Batman R.I.P., amb la Catwoman, la Poison Ivy i la Harley Quinn com a protagonistes, i els dibuixos del mallorquí Guillem March. 

I pel que fa a còmics acabem amb Batman & Robin: Batman Reborn, amb els 6 primers números de la col·lecció, escrits per Grant Morrison (el que ha revolucionat l'Univers Batman amb el seu gran pla des de fa més de dos anys) i dibuixats per l'espectacular Frank Quitely, i que narra les aventures de la nova composició del Duo Dinàmic, ara que els que hi ha sota les disfresses ja no són ni en Bruce Wayne ni en Tim Drake. 


Totes aquestes històries, pel que sembla, s'han de llegir simultàniament, així com altres que m'he de comprar. I bé, deixem els còmics i anem als DVD, perquè ahir em van regalar les quatre pel·lícules de l'Studio Ghibli que havia demanat, que són Ponyo, Pompoko, Cuentos de Terramar i El Castillo Ambulante, de manera que ara em faltarien Nausicaä, que no ha sortit encara, Porco Rosso, que tampoc, El meu veí Totoro (quan trobi l'edició de dos discos però que tampoc no és la de col·leccionista, que no vull) i La princesa Mononoke quan es decideixin a reeditar-la, a més d'un parell més de secundàries. 


Per acabar, em van regalar també el Batman: Arkham Asylum de la Xbox 360, el millor joc que s'ha fet mai sobre en Batman, sobre cap superheroi en general, i per acabar-ho de rematar el millor videojoc absolut de 2009. És per això que se'n va fer la Game of the Year Edition, que és aquesta. En realitat jo m'havia comprat l'edició normal, però abans d'obrir-la (i gràcies a que se'm va espatllar la consola) vaig descobrir que apareixeria la nova edició i, tot i que normalment no em deixo endur per aquestes coses (i, de fet, vaig passar de comprar-me l'edició de col·leccionista, que va sortir alhora que la normal), aquest cas és excepcional: hi han afegit continguts extra interessants i, el millor de tot: es pot jugar, si es vol, en 3D amb unes ulleres que s'inclouen a la capsa!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails