Menú

divendres, 13 d’agost del 2010

Compretes d'agost

Ho trobàveu a faltar, eh? Devíeu pensar "com és que aquest tio que sempre diu que és pobre però després es compra tantes coses fa temps que no se'n compra cap?". Bé, la resposta és senzilla: no sempre les explico. Però avui em fa il·lusió, va. De fet, barrejaré dues coses, una de còmics que m'ha arribat per correu avui des d'Anglaterra amb una mica de retard, i una de DVD que té a veure amb les tradicionals rebaixes d'una coneguda cadena de centres comercials que té com a logo una bandera triangular verda. 


El volum Batwoman: Elegy, que recopila els números americans de Detective Comics del 854 al 860. La gràcia és que estan protagonitzats per la Batwoman, en comptes d'en Batman, que és qui l'havia protagonitzat des del seu naixement al número 27 de la col·lecció, el 1939. La raó la trobem en la presumpta defunció d'en Bruce Wayne

Com a punts forts, diuen que és una etapa molt bona, i del guionista Greg Rucka ja m'ho espero. La part dolenta és que es veu que després d'aquest volum la Batwoman passa a tenir col·lecció pròpia, que em sembla molt bé, però també que Detective Comics torna a ser com sempre, i a mi això dels canvis radicals ja m'agradava. He fet sort amb aquest llibre, perquè el vaig pagar abans que sortís, de manera que la botiga en línia on compro els còmics en anglès em feia el 50% de descompte, i tot i que jo demanava la que havia de ser l'edició en tapa tova, resulta que m'ha arribat la deluxe, amb tapa dura!


I passem als DVD. La condició, com sempre, era reunir tres coses (es poden barrejar sèries i pel·lícules) per tal d'obtenir un 35% de descompte en el total. D'altres anys m'hi havia arribat a gastar autèntiques minifortunes, però ara el forn no està per a panets i també sóc més selectiu per qüestions d'espai i d'expectatives reals de visionat. El cas és que l'objectiu principal era la segona part de la sisena i última temporada de The Sopranos, grandíssima sèrie de la que parlaré quan acabi de veure els 12 capítols que em falten.

Els fills de truja, tant als Estats Units com aquí, van dividir aquesta temporada en dos packs, amb l'excusa que té més capítols que les altres (21 en comptes de 13, pots comptar), i així l'he hagut de comprar, perquè aquesta la segueixo des de sempre en DVD i no puc aprofitar els famosos packs bufons, petits i baratets amb sèries senceres, en aquest cas.


Gran Torino, una de les meves pel·lícules d'en Clint Eastwood. Si no és la que més m'agrada, deu estar empatada amb Million Dollar Baby.


I per completar el pack de tres coses, l'edició de col·leccionista de Pulp Fiction. Per la imatge sembla una altra cosa, però no ve amb una funda de pell, sinó en una capsa normal que imita visualment aquest efecte. Almenys la còpia que tinc jo, però possiblement quan va sortir sí que devia ser més espectacular.

Vaig estar dubtant molt temps si comprar-me-la o no, perquè li van eliminar l'àudio català de la primera edició de Lauren, però davant la impossibilitat de fer-me amb aquella primera edició i tenint en compte la gran quantitat d'extres que porta aquesta, vaig decidir adquirir-la i veure-la sempre en versió original subtitulada. Això sí, els meravellosos diàlegs en català de la primera vegada que la vaig veure, a TV3, a l'adolescència, em quedaran a la memòria o els hauré d'escoltar en la gravació en VHS que vaig fer llavors, fa més de 10 anys.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails